O firmie

Optymalizacja procesów zakupowych

Specjalizujemy się w optymalizacji zarządzania procesami zakupowymi. W wielu spółkach wdrożyliśmy Platformę Zakupową eB2B – narzędzie wspierające kupców w codziennej pracy. Platforma przyśpiesza i upraszcza komunikację działu zakupów z dostawcami, ułatwia transparentny wybór dostawców. Ponadto daje szansę na obniżenie kosztów prowadzonej działalności.

Procesy zakupowe nie mają dla nas tajemnic

Podstawą naszej działalności jest dostarczanie Klientom modułowych rozwiązań elektronicznych, ułatwiających kompleksowe zarządzanie każdym aspektem procesu zakupowego P2P tj. od akceptacji wniosku zakupowego aż po zapłatę faktury. Ich podstawową zaletą jest elastyczność. Proponowane przez nas aplikacje pozwalają bowiem na niemal dowolną konfigurację systemu, co sprawia, że ich użytkownicy mogą bez problemu nie tylko odwzorowywać swoje procedury, ale także łatwo zarządzać zmianą. Daje nam to sporą przewagę konkurencyjną na rynku.

Systemy zakupowe dostosowane do potrzeb odbiorców

Platforma Zakupowa eB2B zapewnia przejrzystość wyboru dostawców. Obsługuje zarówno proces udzielania zamówień publicznych jak i regulaminowych.

Małym i średnim przedsiębiorcom oferujemy usługi outsourcingu procesów zakupowych. Przekaż eB2B dokumenty przetargowe, my zajmiemy się konfiguracją Twojego postępowania.

Platforma B2B stworzona przez profesjonalistów

Optymalizacja procesów zakupowych, którą proponujemy, jest skuteczna w dużej mierze dzięki zaangażowaniu pracujących u nas specjalistów. To właśnie ich wiedza i doświadczenie sprawiają, że Platforma Zakupowa eB2B przynosi zamierzone efekty. Gwarantujemy wysoką jakość współpracy z Klientem, szybkość działania, a także merytoryczne wsparcie każdego użytkownika procesu.

Przejrzyj aktualne postępowania otwarte i dołącz do kilkuset kupujących oraz sprzedających, którzy każdego dnia korzystają z naszej platformy zakupowej, realizując swoje cele zawodowe.

Grzegorz Janeczko, ACCA, Prezes zarządu eB2B