Dla dużych klientów

Dużym Klientom oferujemy uwiarygodnienie użytkowników po SSO, integrację Platformy Zakupowej eB2B z systemami dziedzinowymi w celu wyeliminowania duplikacji pracy. Wykorzystujemy webserwisy w technologii REST i SOAP , z wykorzystaniem VPN.

Najczęściej wykorzystywane interfacy systemu eB2B i ERP Klienta obsługują następujące procesy:

  • Import wniosku zakupowego do modułu przetargowego – pozycji z wniosków zakupowych, załączników, kryteriów oceny
  • Eksport wyników postępowania,
  • Kontrola budżetu
  • Realizacja zamówień w korespondencji do złożonych wniosków.
  • Synchronizacja danych statycznych kontrahentów.
  • Import słowników pozycji magazynowych
  • Ocena kontrahentów / realizacja umowy/dostawy

Wdrożenie możliwe jest zarówno w chmurze jak i w wersji on-premise.

Główne moduły platformy zakupowej eB2B

  • Moduł zamówień powtarzalnych – służy do obsługi zawartych umów z dostawcami. Obsługuje uproszczony proces akceptacji potrzeby zakupowej wykorzystując zamkniętą, wynegocjowaną wcześniej listę asortymentu.
  • Moduł wniosków zakupowych – służy do składania zapotrzebowań, ich akceptacji, i realizacji zakupów wymagających zapytań RFX lub aukcji/licytacji elektronicznych
  • Moduł postępowania – służy do przeprowadzania zapytań ofertowych, licytacji elektronicznych, jak również obsługi całego procesu wyboru Oferentów od RFI aż po negocjacje off-line.
  • Moduł Kontrahenci – służy do rejestracji zarządzania bazą dostawców. Posiada elastyczny, definiowalny proces autoryzacji dostawców.
  • Centralna Baza Umów – jest repozytorium umów zawartych w toku negocjacji handlowych.
  • EOD — Elektroniczny Obieg Dokumentów – umożliwia rozliczenie zrealizowanych dostaw, akceptację faktur na podstawie skanów dokumentów dostawy.
  • Moduł planowania zakupów — umożliwia rejestrację planu zakupowego na wybrany lub udostępniony asortyment w korelacji z budżetem.
  • Komisja — umożliwia rejestrację decyzji komisyjnych i posiedzeń komisji.

Przykładowy schemat wsparcia procesu zakupowego