Dla dużych klientów
Dużym Klientom oferujemy uwiarygodnienie użytkowników po SSO, integrację Platformy Zakupowej eB2B z systemami dziedzinowymi w celu wyeliminowania duplikacji pracy. Wykorzystujemy webserwisy w technologii REST i SOAP , z wykorzystaniem VPN.
Najczęściej wykorzystywane interfacy systemu eB2B i ERP Klienta obsługują następujące procesy:
- Import wniosku zakupowego do modułu przetargowego – pozycji z wniosków zakupowych, załączników, kryteriów oceny
- Eksport wyników postępowania,
- Kontrola budżetu
- Realizacja zamówień w korespondencji do złożonych wniosków.
- Synchronizacja danych statycznych kontrahentów.
- Import słowników pozycji magazynowych
- Ocena kontrahentów / realizacja umowy/dostawy
Wdrożenie możliwe jest zarówno w chmurze jak i w wersji on-premise.
Główne moduły platformy zakupowej eB2B
- Moduł zamówień powtarzalnych – służy do obsługi zawartych umów z dostawcami. Obsługuje uproszczony proces akceptacji potrzeby zakupowej wykorzystując zamkniętą, wynegocjowaną wcześniej listę asortymentu.
- Moduł wniosków zakupowych – służy do składania zapotrzebowań, ich akceptacji, i realizacji zakupów wymagających zapytań RFX lub aukcji/licytacji elektronicznych
- Moduł postępowania – służy do przeprowadzania zapytań ofertowych, licytacji elektronicznych, jak również obsługi całego procesu wyboru Oferentów od RFI aż po negocjacje off-line.
- Moduł Kontrahenci – służy do rejestracji zarządzania bazą dostawców. Posiada elastyczny, definiowalny proces autoryzacji dostawców.
- Centralna Baza Umów – jest repozytorium umów zawartych w toku negocjacji handlowych.
- EOD — Elektroniczny Obieg Dokumentów – umożliwia rozliczenie zrealizowanych dostaw, akceptację faktur na podstawie skanów dokumentów dostawy.
- Moduł planowania zakupów — umożliwia rejestrację planu zakupowego na wybrany lub udostępniony asortyment w korelacji z budżetem.
- Komisja — umożliwia rejestrację decyzji komisyjnych i posiedzeń komisji.